Blosse opvang neemt De Poppenkast over

Met ingang van 1 januari 2024 neemt Blosse opvang kinderopvangorganisatie De Poppenkast in Egmond aan den Hoef over.

Blosse heeft de ambitie om op elke locatie een volwaardig kindcentrum te realiseren. Dat betekent dat opvang en onderwijs onder één regie (van Blosse) wordt georganiseerd. Om die reden is Blosse met De Poppenkast overeengekomen om hun kinderopvangactiviteiten over te nemen.

Blosse, het bestuur van kindcentrum De Kiem dat in 2018 is ontstaan uit de samenwerking tussen schoolbestuur Floreen Stichting Kinderopvang De Egmonden, heeft de ambitie om op elke locatie in ons voedingsgebied een kindcentrum te realiseren. Dat betekent dat opvang enonderwijs onder één regie (van Blosse) wordt georganiseerd en daarmee de oorgaande ontwikkelingsbegeleiding verder kan worden uitgebouwd, voor dekinderen die aan onze zorgen zijn toevertrouwd.

Pas wanneer de nieuwbouw voorkindcentrum De Kiem in Egmond aan den Hoef gereed is, en we verwachten dat dat nog een aantal jaar zal duren, worden de kinderen van de Poppenkast in het nieuwe gebouw van De Kiem opgevangen. Tot die tijd blijven de kinderen van de Poppenkast op de vertrouwde locatie aan de Mosselaan met de vertrouwde pedagogisch medewerkers.

Meer weten over Blosse opvang?

No items found.